בעל עסק קטן – מעוניין להזניק את האתר שלך לדף הראשון של גוגל? כך תעשה

יש לך עסק קטן ואתה רוצה להזניק את האתר שלך לדף הראשון בגוגל? הגעת למקום הנכון. במאמר הבא נסביר למה חשוב להשקיע בקידום של האתר ומה הדרך המומלצת לעשות זאת.

תוצאות החיפוש של גוגל – למה זה חשוב?

דמיינו לעצמכם חנות או עסק קטן שממוקם בקצה הרחוב, אחרי כל החנויות, במקום שאף אחד לא רואה. מה הסיכוי שאנשים ייכנסו לעסק כזה? קטן מאד. כך בדיוק עובדות תוצאות החיפוש של גוגל, ככל שתמוקמו בתחתית הדף, כך הסיכוי שאנשים יגיעו אליכם הוא נמוך יותר. לעומת זאת, ככל שתמוקמו גבוה בתוצאות החיפוש, יותר ויותר אנשים ייחשפו לאתר שלכם ויכנסו אליו, כך שאתם תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם ולהפיק רווחים נאים.

זו בדיוק הסיבה שבגינה נוצר הצורך בגורמים מקצועיים שכל התפקיד שלהם זה לבצע את הפעולות הנחוצות על מנת לקדם את העסק שלכם. להגיע לדף הראשון של גוגל זו משימה מאד מורכבת, במיוחד לאור העובדה שיש המון מתחרים שגם רוצים להגיע לדף הראשון. לכן, חשוב לנו להסביר לכם איך להופיע ראשון בגוגל ומה הפעולות שצריך לבצע על מנת שזה יקרה.

שתי שיטות לקידום בגוגל

כיום יש שתי שיטות עיקריות לקידום של עסק בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, את המאפיינים שלה וברוב המקרים מומלץ לשלב בין השתיים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני

קידום אורגני, אן בשמו המקצועי SEO, הוא מגוון רחב של פעולות שמקדם האתרים צריך לבצע על מנת שהאתר שלכם יתברג בתוצאות החיפוש האורגניות הגבוהות של גוגל. אנחנו מדברים פה בין השאר על אופטימיזציה למנוע החיפוש ועל עוד מגוון רחב של פעולות שיאפשרו לגוגל להבין שמדובר פה באתר רציני ששווה לחשוף אותו ללקוחות. בניגוד לקידום הממומן, שעליו נסביר מיד, כאן מדובר בקידום שאת התוצאות שלו צריך לבחון לאורך טווח והן לא מידיות.

קידום ממומן

בניגוד לקידום האורגני, קידום ממון הוא למעשה קידום שהתוצאות שלו תלויות בתקציב שתשקיעו בו. כשאתם מחפשים ביטוי בגוגל, תוכלו לראות שהמודעות הראשונות שמופיעות לכם הן המודעות הממומנות. ככל שמקדם האתרים ישלם יותר כסף על פני המתחרים שלו, כך המודעות הללו יופיעו גבוה יותר. התשלום מתבצע לפי הקלקה של הלקוח וככל שתשלמו יותר על הקלקה כזו, המיקום שלכם יהיה גבוה יותר.

שילוב בין ממומן לאורגני – הדרך לניצחון

רבים מהלקוחות חושבים שם יכולים לקדם את האתר שלכם רק באמצעות הקידום הממומן והם למעשה טועים. נכון, הקידום הממומן מביא תוצאות מידיות וברורות, ככל שתשקיע יותר כך יגיעו לאתר שלך יותר אנשים. עם זאת, לקידום האורגני יש חשיבות יוצאת דופן בכל הקשור להצלחה של העסק שלכם ולהגדלת מעגל הלקוחות.

זה לא שקידום אורגני לא עולה כסף, הוא בהחלט כן כי יש המון הוצאות. עם זאת, בניגוד לקידום הממומן כאן אתם משקיעים בפירות לאורך טווח, לשנים ארוכות קדימה. הקידום האורגני יעזור לכם למצב את העסק שלכם ולגרום לגוגל וללקוחות שלכם להבין שכדאי להיכנס אליו. בתוך כך, אם תשכילו הפיק יותר רווחים באמצעות הקידום האורגני, כך תוכלו להשקיע פחות תקציב בקידום הממומן וזה הסוד לניצחון.

לסיכום

אם יש לכם עסק קטן ואתם רוצים להזניק את האתר שלכם לדף הראשון בגוגל, אתם צריכים להשקיע הן בקידום ממומן והן בקידום אורגני, זה יסייע לכם להגדיל את הרווחים ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

נגישות